Translate

10 Eylül 2014 Çarşamba

Yolculuk başlasın..

Sabahın 04.00 iken alarmım çaldı, ve bizim için yolculuk başlamıştı. Havaalanına vardığımızda uçağın     kalkmasına yarım saat vardı ve biz ufak bir heyecan sarmıstı.
  İstanbul'a indiğimizde pasaport kontrolünden geçip, Bremen uçağını bekliyorduk. Ama hocamız uçağın kalkmasına 4 saat var deyince hepimiz şoook olduk :O
  O saat icinde Atatürk Havaalanı'nda biryerde oturup, sohbet eşliğinde kahvelerimizi yudumlamıstık. Gözümüzde büyüyen beklemeler hemen geçivermişti ve sonunda yolculuk tam anlamıyla başlamıstı bizim için.
Bremen'e indik, bavullarımızı aldık, taksiye binip herkes kalacağa eve bırakıldı.
Ertesi gün sabah kahvaltımızı yapıp okula yol aldık. Orda çeşitli ülkelerden gelmiş olan ögrenciler vardı. Ve herkes kendini tanıttı.

Caddelerden biri olan 'Goethe 45' e gittik. Orda resim sergisi, dans ve daha birsürü eğlenceler izledik. Bizlerde dans eden gruba eşlikte bulunduk.

Unutamadığım günler arasından biriside Berlin yolculuğumuzdu. Otobüsteki rehber bizlere Berlin'i kısaca tanitmişti. Alman Parlemento'sunu gezdik. Daha sonra Federal Meclisin tribünlerinde oturduk ve orası hakkında bilgi verildi. Benim ve eminim diger arkadaslarımında  şaşırdığını düşündüğümi, sizlerinde resimde gördüğünüz Alman armasının 2,5 ton ağırlıkta olduğunu öğrenmekti. Meclisten sonra Berlinin ünlü olan Brandenburg kapısından bizde geçtik ve tabiki Fotoğraf çekindik :D

Bu gecireceğimiz son günümüzdü. Herkes birbiriyle vedalaştı, yemekler yendi ve otellere dağıldık, sabah erkenden hepimiz kahvaltımızı yapıp Havaalanı serüvenimiz baslamıştı..

Bu keyifli günleri bize yasatan değerli Feyza Hocama çok tesekkür ediyorum.